Pages

Tuesday, June 23, 2009

warkah terakhir dr rosli dhobi

sedey nye aku tgk citer nih... semangat patriotik yg berkobar2... kepada adek aku, aku respect j0b ko skrg... membuat ko lebih tough dr aku... salut u br0.. sepupu-sepupu ku yg laen, abg shahril, abg achik, abg ngah, duan dan yg terbaru, akim... nurul respect korg... kerjaya korg itulah yg akan menyelamatkn negara malaysia dari pengkhianat negara... demi tanah air.. ternyata, darah keturunan kita mmg ada darah pejuang... teruskn semangat melayu dan nasionalis kamu semua!

kumpulan sulit itu mmg perlu demi menjaga bangsa kita, tp pemimpinnya harus bijaksana supaya pertumpahan darah tidak terjadi... ternyata belajar itu juga satu perjuangan... aku belajar, demi keluarga, agama, bangsa melayu dan negara aku...

baik2 negara aman, kenapa mahu buat kacau bilau??? pecah belahkan rakyat??? x hargai usaha pejuang2 negara yg terdahulu??? bodoh dan bebal sunggoh la politician yg menyebarkan idealisme2 yg memecah belahkn negara...

aku cinta aman, aku benci kacaubilau
pe@ce out!

No comments:

Post a Comment