Pages

Thursday, June 25, 2009

the proposal adalah sebuah cerita

ini movie pertama aku tonton di cinema sejak aku pulang ke sydney pd feb2009... aduh, satu hal yg tidak kuat untuk aku lakukan adalah tgk wayang... adus... benar2 membuat aku ingat pada saat manes berpacaran, nonton wayang dan mkn2 selepas nonton... adus... tp ternyata, hri ini se0rg teman ku menyatakan bahawa benar, aku seolah2 sudah m0ve on n get over him.. i have nothing to say.. i have a lot more things to worry rather than just love, beb....

walau apa pun, kisah silam tidak akan luput tp, akan aku simpan dlm kotak yg bermangga dan kunci nya tidak aku tau di mana, pendek kata, kunci itu hilang...

s0,aan meneruskn hidup dgn persoalan dan kenyataan yg takkan pernah berpaling dari hidup... akan tetap terus bergandingan hingga akhir nnti...

pe@ce!

No comments:

Post a Comment