Pages

Thursday, June 25, 2009

apehal lak minah tuh???

se0rg perempuan telah mengatakan cinta aku cume fantasi... berdesing jap... x pe la, respect pasal ko tua dr aku... bile pk2... ape yg die tau kn... pengalamn die dgn pengalaman aku jauh beda.. die d dump oleh boyfie tp aku mengdump boyfie.. so, bezakn??? klau berckp ttg sacrifice, ex ku lg bnyk buat tu dr ex die... itu la, aku dah ckp... ape yg aku rasekn beda... sekadar menyebut namany, sudah bikin aku rase ceria... kn pelik tuh??? bagaimana klau hari2 aku yg mendtg di sertai oleh die... adakah pasti lebih menceriakan??? hum... curious aku di situ...
bile aku persoalkn hal ini, aku dikatakan cuma mahu mengexperiment hati ku... aku rase x wajar la... bkn aku mahu mengexperiment,tp aku mahu kepastian..makanya aku pkir ape yg harus aku lakukan...
alah... walau apapun, aku akan terus menanti jawapan itu... cepat atau lmbt, aku asti akan mendptkn jawapan itu.... yeah~~~
menyintai atau dicintai??? persoalan yg dah basi... tp mmg suke la kau, klau dicintai.. tp ko plak menyintai harta die... haha... materi & plastik... ape2 lah hidup.. sungguh menarik dan misteri... apa akan jd 5 tahun akan dtg??? x sabar menunggu..

pe@ce

No comments:

Post a Comment