Pages

Friday, June 5, 2009

aku MANUSIA la bodoh!!!!

wah... dah bulan 6.. setengah tahun 2009 telah berlalu... terasa mase berlalu begitu cept dlm hidup.. dan tlah bnyk aku lalui... letihnyer hidup ini.. melelahkn... seperti air mengalir tiada henti... punye irama dan bunyi bunyian... kdg deras,kdg perlahan... seolah2 megalun rentak hati aku yg selalu berubah2...
huffff.....
hikayat indah dalam hidup aku kini hanya sejarah...maafkn aku kerana melukakan hati kamu... aku cuma manusia...maafkan aku memilih jalan hidup ku sendri.. walau kini aku sepi tanpa kata... aku terkaku,tak berdaya melupakanmu... maafkn aku sekali lagi... keputusan yg aku ambil kini,hanya lebih menyakitkn buat aku... maafin kesilapan aku dan janji2 yg telah aku mungkiri... org kate aku pentingkn diri sendiri... hum... saket telinge dan hati aku mendengar ny... tp,xpe la..tahankn.. lame-lame nnti senyapla... org kate aku bodoh kerana memilih utk menyintai dr dicintai.. sdgkn dcintai itu lebih indah,nyaman dan menyeronokkn...
iye..benar..tp, aku tak mau memberi harapan pada semua org, sdgkn aku sendri belum pasti jawpn hati aku...
perencah asli di dunia...mmg aku x kn dpt puaskn hati semua org...tp aku akan cuba pastikn aku puaskn hati org tuaku...itu pasti...seandainya aku dpt memilih utk kembali ke masa lalu...wah... tp x mungkin la kan.. makanya angan2 je...

p/s:kepada mereka yg ngerasa bahagia dan mengutuk aku... selamat berbahagia, moga kamu berdua baik2 selalu da tahniahla sebab korg masih bertahan... lucky u guys.. cuma aku nak bgtau korg...aku MANUSIA la bodoh!!!

No comments:

Post a Comment