Pages

Tuesday, April 14, 2009

(+_+)yang lalu,biarlah berlalu(+_+)

Waktu pun terhenti, hatiku mencari,Mataku terpukau pada satu tatapan, Membeku langkahku, tergetar hatiku, Terperangkap aku dalam keindahanmu, Kau dekati aku, kau sentuh tubuhku, Kau buat diriku, terhanyut dalam pelukmu... Sejenak ku sadar, kau bukan cintaku... Lepas pelukanmu dariku, buang jauh perasaanmu, Semua tentang kita ingin aku lupakan, Yang lalu biarlah berlalu, jangan lagi ini terjadi, Biarlah kita jalani cinta di jalan yang berbeda, Yang telah terjadi, sudahlah lupakan Jika trus kau kenang, hanya membuat luka di hati, Sadarilah aku bukan cintamu, Sadarilah aku bukan milikmu, Yang lalu biarlah berlalu, jangan lagi ini terjadi Karena ini hanya kan semakin menghancurkan Semakin menyakitkan, semakin mematahkan hatiku


lirik lagu di atas pasti familiar buat fans BCL,aku juga ngefan ke dia lor... hehehe... "yang lalu biarlah berlalu".
mmg benar,seandainya kita sudah tahu bahawa cinta itu takkan ke mana.. dan kita tidak mampu lagi untuk meneruskan nya.. berhentilah.. mungkin itu petanda bahawa permulaan yang baru harus dilakukan..TAPI.. pastikan diri kita telah berusaha sebanyknya.. sepenuh hati.. 100%
menurut aku,,
berdasarkan pengalamanku... tidak mudah untuk aku melepaskan cintaku seandainya aku sadar bahawa aku tidak melakukan kisah cintaku dengan sepenuh jiwa...aku memag lemah dan sering lelah...aku akan terus merasa aku yang bersalah dalam relationship tu... ARGGGG....
biarin aja apamereka mau bilang... pegi m#%$#^... UpSSSS... (matang an..matang siket.. OK)

ada cinta yg ak x put eff0rt 100%.. n now, i still regret it.. that is how i learn that 100% effort is a must so that you feel g0oD about yourself N your decisioN.

pe@ce!



No comments:

Post a Comment