Pages

Tuesday, April 14, 2009

.::buKu baru::..&..::nEw chaptEr 0f my LifE::.

hari ini aku memutuskan untuk mempunyai bl0g. menulis ttg hidupku.. untuk aku ingati.. pahit atau manis, tak perlu aku risau kan, sebab hidup mmg bulat..sebulat muke aku yG bulat (*_*) ngeh*ngeh*ngeh*
hidup ini juga adil..
aku percaya,
sesuatu yg aku lakukan pd org lain akn dibalikin ke ak..begitu juga sebalik nya.. baik atau buruk... cepat atau lambat... itu PASTI!
menulis,membaca bukan hoby atau kegemaran aku... mungkin kerna itu,aku selalu bertindak kurg matang,ikot perasaan dan arGGG ngar0t je la... (see...aku malas nak tulis bnyk2 yg dlm 0tak nih!)
aku juga yakin & percaya,
takdir sentiasa menjanjikan yg terbaik utk aku... tp, setelah aku diuji..disusahkn..dan ditekan... x apa apa.. aku kuat.. kalau tidak,aku takkan diuji sehebat ini... ya kan??? (hati:iya.. bet0oL..)

kini,buku lama aku simpan dalam kenangan..
ayah:jgn hidup dalam kenangan, tinggalkan dibelakang, tak bagus hidup dlm kenangan..
baru kini aku faham ape maksudny..(kan dah ckp..aku kurang matang... sL0w la..)


No comments:

Post a Comment