Pages

Wednesday, April 15, 2009

pernah tak??


pernah mrasa mau menangis, tapi tak bole? sakit kn rasa dlm dada? rasa ade benda nak keluar,tp x b0le.. seperti mau meletop.. GRRRRR sakit..sakit..amat... aku pnah merasa begitu kerana aku rasa sket hati sekali diperlakukan sesuatu... menyakitkn hati... jujur,aku pernah terpikir untuk mencucuk dada ku supaya rasa itu dpat keluar...(gila kan??? tp aku belum cukup gila atau bodo utk berbuat gitu la..) *ngeh* tau ape yg aku buat supy dpt menanges? clik situ(c0py n paste)---> http://www.youtube.com/watch?v=kmHAAg416Tc sdey ak ngk cite ni atau cerita laskar pelangi...
menonton,menghayati cerita ttg kesedihan org lain.. buat aku sadr bahawa kesedihan dan keperitan aku tidak sehebat apa yang mereka tempuhi... mengalih kesedihan aku sket... (*ngeh*)

No comments:

Post a Comment