Pages

Saturday, April 25, 2009

persoalan..

.:diluah mati emak,ditelan mati bapak:.

how u gonna handle this situation???
menurut aku;
keputusan aku harus bergantung kepada keyakinan diri aku sendiri... masalah yg bagaimana bentuknya yg paling dapat aku hadapi..aku tempuh...??? masalah adalah teman sejati hidup... jadi,kekuatan aku ada di bahgian mana?? kita tak kan mendaptkn 2 benda dalam satu masa... maka, stiap masalah harus ditangani satu persatu...
aku harus tau;
1.percya diri
2.yakin
3.hidup adalah sahabat manusia
4.kata kata itu ada bnyk bentuk nya... tp hati tidak... cuma ada satu katahati..

so, choose a problem that suits u.. then,find a way to solve the other problem using the result that u get from the problem that u had solved before... get it?
[jd,pilih masalah yg sesuai buat kamu.. kemudian,cari jalan untuk selesaikan masalah kedua dgn mengunakan keputusan masalah yg dipilih tadi... *ngeh*]

ini pendapat aku.. dan semua berhak berpendapat..
aku bukan penulis, atau pemuitis... pk2 sendri lew.

pe@ce always come with love; BUT love doesnt alwys come with pe@ce

No comments:

Post a Comment