Pages

Tuesday, May 3, 2011

entry SPESIAL utk si "E" yg busuk hati

ha..............
sekarang dah ramai yg bace cerita bahagian pertama.... kerana.....
jeng
jeng
jeng
si "E" rupenyer dah bookmark blog aku....
owh terima kasih.... kerana telah membace....
mmg niat x nak smbung dah cerita nih....
tetapi.... memandangkn si "E" dah beraksi kembali....
aku sambung la ye.... hihiiii

[fyi,aku dah niat nak tulis sambunagn crite tu klau si"E" buat hal lagi... ala... hal2 yg org2 busuk hati je buat....]

kenyataan itu perit... ye kn???
kite sebagai manusia berAKAL kene lah terima kenyataan tu... walau pun pahit...
x perlu nk kecik hati...
"this is just life... if u fall 3 times,u should standup 4 times..."
bace utk berpikir,bace utk kesedaran,bace utk peringatan kepada dirku agar tidak berhati busuk dan keji...
bukan bace sekadar bace... yg ko dapat cume '0' @ zero @ nothing....

jangan lah solat hari2... tonggang tonggek... tapi hati busuk,sebusuk bangkai... hati hitam,sehitam arang...

ucapan kepada "E" : jgn lah gelabah sgt wey... name pen0h ko x de tules kt cni,alamat ko pun x de kt cni, plate kreta ko pon x de kt cni,jabatan ko kerja pun x de kt cni,jawatan ko pun x de kt cni... jadi, jgn bimbang... klau makcik2 ke,sedara mara ke, kawan2 ke,opismate ko ke bace blog ni pun, mreka tak tau pun si "E" tu engko...
please la jgn gelabah sgt... n onemore thing, brenti2 la meng'recruit' org membenci aku.... dpt royalty ek?? tapi xpe la... asalkan ko puas... x rugi pun klau aku tak knal engko...


lastly,salam peringatan dan muhasabah diri drpd aku utk aku...

No comments:

Post a Comment