Pages

Thursday, May 19, 2011

JANGAn kant0i! =p

salam sejahtera dan salam 1 malaysia.....(poyo giler ko minah!!!!)

definisi malu???

1.klau dah tesilap buat keja, jgn malu nak mengaku... terus terang dgn b0ss... hadapi kenyataan yg ko dah buat salah... ko belok sane sini pon nnti,superior ko mesti tau punye!!! bet0l x? so, ADMIT IT and SOLVE IT... baru la nampk ko ni pekerja yg bertanggungjawab dgn kerja2 yg ko dah buat... SETUJU??? (ak setuju, ni la yg ak buat... dah terbuat salah, jumpe boss, mcm mane nak bet0l kn...tanggung sendri kesalahan yg ko buat... jgn lepaskn tegkuk sendiri) jgn smpi MALU kne sound mase meeting =P

2.klau dah tersalah ckp, mengaku je la... jgn segan silu... ckp je la kt org tu, gua salah dgr la... si A ni ckp mcm ni... bla..bla..bla.. x tau plak si A ni kaki kencing... YG penting ko dah lepas satu hal... x pyh malu dgn tuhan yg ko dah terslah ckp...

3.PERKARA YG PALING MEMALUKAN ADALAH BILE TERKANTOI MENIPU....
wakakakaaaaa..... smpi mati lu kene c0p penipu lahanat! durjana! iblis! opsssss!!! terlebih sudah... ak kesian tol dkt org2 yg suke menipu ni... knepe nak tipu??? klau terkantoi kn malu... jgn mengada-adakn cerita yg x ade & meng-tak-ada-adakn cerita yg ade...( ko phm ke aku teriak ape nih????? ) klau org tau, kn MALU... inilah malu paling jahanam sekali yg aku definisi kn... sesetengah Org ni, suke berbohong atas tiket nak menjaga maruah(k0n0n nye la~~~~), nak back-up diri drpd famili( konon nye la....) ape kate klau x pyh pakai tiket ape2.... ko diam je la.... biar la org tu tertanye2...
yg lagi payah nyer, klau manusia ni telah berbohong ttg perkara yg smpi tua la lu tanggung d0sa tu... becakap pasal d0sa ni... aku pun bnyk nk kne muhasabah diri... tp, insyaAllah... bab bohong2 ni, gua x men dah... dah tua kot!!! contoh: ko kje kerajaan... tp ko ckp x dpt gaji... logik ke??? mak ayah aku kje kerajaan dah lbeh 20thun kot... kerajaan gawat ke... kerajaan mng besar ke, menang kecik ke... dpt je gaji... siap tu, klau ade perayaan dpt gaji awal2... klau org dgr, org tau, mesti die kate HARU betol la org ni... biar betik!!! pelik-pelik!!! kelakar-kelakar!!!

c0p!
suke ati aku la nak tules ape...
bl0g AKU...
x suke, sile clik 'hujung kanan,paling atas'
=p (paham kn maksud aku....)

pe@ce out!

No comments:

Post a Comment