Pages

Sunday, May 8, 2011

cinta sayang HAPPY MOTHER`s DAY

hug n kisses.... cinta syg buat ibu n mak....

ibu,i miss u s0 much... u make me stronger... i`m more firm now with what ever i`m doing n i love it bcz i know i inherits that from u!!! some people would just rather hate us n some people with great education will understand why we are doing all the things that we done...
mak,u r great... giving me,adik,huda n irfan n ayah with unconditional love... for that, Allah give u wealth,health n wonderful family.... Thank U n will never st0p pray`g for U...

Syukur kerana saya mempunyai keluarga yg memberikan saya didikan yg sempurna... segala kelemahan saya adalah atas diri saya sendiri bukan keluarga... keadaan dan suasana hidup memberi tumbesaran dan pengalaman paling bermakna dan paling hebat ke atas diri saya...

Dengan ini, saya mencintai keluarga saya dgn sepenuh hati... dan mereka adalah org2 terbaik yg saya miliki di dunia ini... hidup saya tak akan keruan tanpe mereka... klau org laen x de x pela... aku sgt suka...

Mereka lah yg tidak pernah menyusahkan saya dan mereka lah yg sentiasa membantu saya dalam keaadaan susah atau senang...

SAYA CINTA MATI SAMA KELUARGA SAYA
CINTA MATI SAYA ADALAH KELUARGA SAYA

No comments:

Post a Comment