Pages

Sunday, May 17, 2009

sepi itu sulit ditafsirkan

sungguh sulit membut pilihan dalam hidup...
harus mikirin ttg aku.. ttg org2 sekeliling ku.. juga ttg kesyangan ku..
"tak pernah ada yang terlambat buat kamu,aan"
itu yang aku perlu supaya aku tetap terus berfikir dan maju ke depan...
tp mungkinkah semua ini bakal terjadi???
hanya dlm dunia khayalan ku..
"hidup ini misteri, hidup juga penuh makna, cinta sebahagian hidup"
kadang2 hidup ini terasa sepi..
tp kdg2 sepi itu indah..
tiap kali mandang langit..
aku berdoa agar diturunkn dewa kayangan yg mampu membimbing ku...
ah,khayalan itu mmg indah..
terang, gelap tetap ada...

2 comments:

  1. rela ku terbang naik kapal terbang ku,
    supaya bisa ku turun ke bumi ibarat dewa dari kayangan..

    dgn harapan aku disambut dgn senyuman..

    siot tul jiwangan looo itu..

    ReplyDelete
  2. kalau kapak terbang tak tebnag tinggi..
    x leh la i barat dewa dr kayangan..
    cuma ibarat... kapal terbang salah placing..

    ko p0n lor...

    ReplyDelete