Pages

Friday, May 1, 2009

kisah benar

buat my big sister,

jatuh air mata aku mendengar kesedihan yg kau tanggung.. bg aku, kau wanita baik,lemah lembut dan sweet.. takdir menentukan si die(fiancee) pergi dalam kemalangan itu.. henfon kau letak jauh dr tmpt tidur.. semua itu takdir.. kau harus kuat..

genap setahun sudah die pergi jauh dr kau untuk selamanya... jgn la kau rase ape yg terjadi itu sebagai beban kerana bukan salah kamu... jauh kau membawa diri,dr thailand ke australia... aku kagum dgn usaha mu utk meneruskan hidup.. aku doakan kamu mendapat apa yg kau mahu..

aku tahu cinta kau padanya adalah cinta mati.. abadi.. smpai kam00 berjanji ngak akan pernah menyintai org lain.. dan tidak mungkin kawin.. sungguh dalam cintamu padany...

pengajarannya:hargailah org2 dikeliling kamu..hargai org yg mencintai kamu..
satu masa,saat die akan pergi dan takkan kembali..
tika itu
hati akan merasa sakit,lutut seakan hilang,hati seakan tin kosong

p/s:aku ingat sume ni dlm muvie jer... tp,rupenyer... realiti... aku cume mau berkongsi,bkn mencari simpati..
demi tuhan, ini cerita benar...

No comments:

Post a Comment