Pages

Saturday, April 21, 2012

tv3 kol7~8malam

*behabuk*
FUH~~~
FUH~~~
FUH~~~

pada saya cerita ini mengisahkan 2 buah keluarga...
yang lebih menarik perhatian saya adalah watak seorang kakak(emil)...
kakak yg selalu berkorban untuk adik beradiknye...
kakak terlalu sayangkn adik beradiknye...
kakak yg tak pernah mengharapkan sesuatu dr adik nye...
indahnye menjadi kakak yg disayangi adik-adik...
kakak yg sentiase mengalah agar die dihormati...
kakak yg cool apabila ditegur dan dimarah adikny...
akhirnye, die menerima kasih dan hormat dr adikny berkat kesabaran
dan sikapnye yg tak pernah ego dgn status sbg seorg kakak atau sebagai adik beradik yg paling tua...

saya ingat pesan ibu, jage adik...
saya ingat pesan ayah, jage irfan,jage huda,jage adik...
saya akan ingt pesan mereka smpi hujung nyawa...
saya kasihkn mereka...
saya hormat mereka walaupun sy paling tua...
saua cuma harap mereka sayangkn saya...
adik-adik sayalah keluarga terdekat saya...
tanpa mereka saya hanya sebatang kara...

yes! along garang,along tegas,tapi along ade kelemahan dan along tak selalunye betol...

2 comments: