Pages

Friday, November 11, 2011

destinasi kita sama.... [kawan sekapal]

rakan-rakan dan kenalan tidak putus2 melawat org baru...
murah rezeki aidit, murah lagi rezeki org yg memberi...
terima kasih...

buat kawanku...
aku doakan korg pun akan rase ape yg aku rase ni...
seronok nye mengandung 9bulan,dan melahirkan zuriat dari rahim sendiri...

selalu terpacul dr mulot korg...
"ko untung,jalan hidup ko senang... skrg pun dah jauh fasa hidup ko dr kitaorg"
(korgkn silent reader... buat la blog wey!!! heheheeee =p)
meh aku cerite... nak kahwin bukan senang... dah kahwin pun bukan senang... lagi2 perangai kite kn same... tegas dgn pendirian sendiri... mungkin saudara2 baru korg nnti x bole terima sikap kite yg mcm ni...

adik aku pernah cakap "susahla...cara keluarga die x same dgn keluarga kita...kita sume ade hak bersuara, boleh bincang dan bertegang urat untuk memberi hujah2...tapi die,tak boleh.. mesti selalu tunduk..." dgn cepat aku menjawab... kite xkn dpt org yg same dgn keluarga kita... tapi sekurang-kurang nye,cubelah melengkapi antara satu sama laen...

buat korg... jgn risau la... korg masih muda la.... masih "hot"...
xkan jadi andartu punye...
no kidding!!!!
yg lelaki plak... sah sah korg makin HOT bile yg laen sume dah kawen...
lelaki makin tua kn makin HOT... *gaggaaaaa*
ak tunggu nasi minyak korg,walau pun ak dah beranak 2 nnti... *ngeh*

Love Friendship (kawan sekapal)

3 comments:

  1. adik akak rasa susah eh? huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. aduyay.... x de kaitan dgn anda ye cikDee...
    klau sy kate saye... nnti ade yg terase... Grrrr

    ReplyDelete
  3. haha. xpelah akak...
    saya pham kalo betol adik akak ada ckap mcm tu..
    :)

    ReplyDelete