Pages

Monday, December 7, 2009

saya budak-budak DLM ISU *mengadu*

bnyk hal telah berlaku dek sikap kebudak-budakan org2 tua.. eh!silap! org lama2....
apabila sesuatu menyentuh hati kita, atau menyakitkan hati kita, kita mesti akan mengadu.. kn? mase aku kecik2 dulu, aku mengadu kt ibu n ayah aku.. sekrg bile dah besa sikit... x pe lah... hanya isu2 penting dan sgt2 tidak dpt diselesaikan, akan aku adu pd mereka... kasihan,mereka... takkan hal remeh temeh pon nak ngadu... mereka ade bnyk lg perkara yg nak difikirkan selain masalah kite yg secipot tuh...
[SETUJU X????] haih~~~~

aku pelik... skarang mreka yg berusia mencecah 30an masih kuat megadu... adakah ini sindrom2 menapoes???(mcm slah ejaan aku nih..) bet0l ke? takkan lah early 30 dah nk putus haid. takot jugak aku nih...hehe...

aku mengadu pd siapa???
hum... aku mngadu kt buahHati aku la, kt membe aku yg percaya, kt sepupu yg aku percaya... aku agak selektif skrg... kerana GUA dah terkena BEB... hehehee... bnyk hal la...

p/s:mengadu utk minta pendapat x pe... tp, itu bukan kategori mengadu. itu kategori bercerita utk mendptkn pendapat...

pe@ce 0ut
vivi-MESSY

No comments:

Post a Comment