Pages

Sunday, July 12, 2009

walaup00n....

walaupon result dah keluar, aku masih tidak boleh tidur... kenapakah?? hehehe... well, she`s aan... she always w0rry tooo000ooo much... aku mesti berbuat sesuatu supaya hari-hariku berjalan dgn cepat...nak balik mesia cepat-cepat...!!!
mak ayah adik.. thanks bnyk2 utk doanya dan memenuhi kebutuhan uangQu...*ngeh*
mungkin aku sedikit disappointed sbb x dpt balik lebih awal... kerana:
pertama,sudah janji dgn aui utk bantu die cri rumah.jd, on 16 onwards aku akn biz...
kedua,cikmidi akan pulang pd 22July.sblm die ke br0kenHill dia suda bilang, jgn balik sebel0m midi balik.. hum.. 0rait la beb...
ketiga,itu mmg plan asal, nnti ubah2 jadi huruhara... ik0t nafsu ghairah nak balik sgt.. hahahaaa
keempat,mahu menyelesaikan segala urusan universiti sebel0m balik.
kelima,housemate mmg dah plan nak masak2 sebel0m aku balik...(x elok lah kan~~~)
keenam,sbb cik iza,cik fara g adelaide nbalik pon 22July.klau x silap r...

sebab2 kenapa nak balik awal:
pertama, mak ayah ckp,balikla cepat...
kedua, dah excited sgt sbb dah abes stadi...
ketiga,nak makan durian n rindu bilik pink n katil sayaaaa!!!!

alasan2 aku bnyk yg memikirkn org laen ek??x pape la...

~hidupku bukan cuma milikku, tp milik kesayanganku dan kamu,kamu~

viviMessyAan
piss piss
x0x0

No comments:

Post a Comment